Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

najczęściej zadawane pytania logo

Sekcja najczęściej zadawanych pytań (FAQ)

Poniżej prezentujemy listę i najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów.


Serwis K DATA


Jaki sprzęt można naprawić w serwisie K DATA?

W naszym serwisie naprawiamy komputery stacjonarne, notebooki. W przyszłości także inne urządzenia.


W jaki sposób mogę zgłosić sprzęt do naprawy w serwisie K DATA?


Zgłosić sprzęt do naprawy w naszym serwisie można na cztery różne sposoby:
– za pośrednictwem tej strony internetowej korzystając z formularza online
– za pomocą telefonu, dzwoniąc pod nr: 799 018 047
– za pomocą poczty email, pisząc na adres: serwis@kdata.pl
– osobiście przynosząc sprzęt do naszej siedziby, która znajduje się pod adresem: ul. Niepodległości 96a, 44-370 Pszów
W przypadku zgłaszania naprawy za pomocą telefonu, poczty email lub osobiście, należy pamiętać o wypełnieniu formularza zgłoszenia naprawy, który dostępny jest w dziale Do pobrania


Jakie dokumenty powinienem dostarczyć do serwisu oddając sprzęt do naprawy?


Oddając sprzęt do naprawy w naszym serwisie wymagane jest dostarczenie  wypełnionego formularza zgłoszenia naprawy. Taki formularz można pobrać z naszego działu Do Pobrania lub otrzymać go w siedzibie naszej firmy. Taki formularz posiada też serwisant odwiedzający klienta.

Formularza nie trzeba pobierać i wypełniać jeśli zgłoszenie naprawy zostało złożone poprzez formularz online.


Czy otrzymam fakturę za wykonaną naprawę?


Jak najbardziej tak. Wystawiamy faktury zarówno dla firm jak i osób fizycznych.


Czy serwis udziela gwarancji na wykonaną naprawę?


Tak. Udzielamy gwarancji na wykonaną naprawę. Standardowo jest to okres 6 miesięcy.
Wyjątkiem jest naprawa po zalaniu notebooka/netbooka. Tutaj okres gwarancji ustalany jest indywidualnie z klientem.


Koszt i czas naprawy



Ile kosztuje diagnoza usterki w serwisie?


Diagnoza w naszym serwisie jest bezpłatna.


Jak długo trwa diagnoza usterki?


Wykonanie diagnozy trwa ok. 1-3 dni roboczych.


Jakie są koszty naprawy sprzętu?


Każda naprawa jest traktowana indywidualnie. Na początku musimy dokonać diagnozy usterki. Dopiero wtedy klient zostanie przez nas poinformowany o całkowitym koszcie naprawy.  Na naszej stronie można znaleźć cennik najczęściej wykonywanych napraw. Do cennika można przejść klikając tutaj


Jak długo trwa proces naprawy w serwisie?


Długość naprawy jest uzależniona od paru czynników, takich jak:
– kolejność zgłoszeń,
– ilość zgłoszeń,
– od powstałej usterki, która wymaga naprawy
– od dostępności części zamiennych
Standardowo czas wykonania naprawy wynosi 7 dni roboczych. Okres ten może ulec skróceniu lub też wydłużeniu. Klient zostanie poinformowany, jeśli okres naprawy wydłuży się.


Co, jeśli nie uda się naprawić sprzętu?

Jeśli sprzętu nie da się naprawić, to sprzęt zostanie oddany klientowi. Żadna opłata nie jest pobierana wliczając w to diagnozę.


Bezpieczeństwo danych



Czy serwis zabezpiecza dane klienta przed naprawą sprzętu?

Nie. Klient powinien zabezpieczyć swoje ważne dane i pliki we własnym zakresie. Można też poinformować serwis, aby zrobił to za klienta. Usługa zabezpieczenia danych jest darmowa.


Czy serwis może przenieść dane ze starego sprzętu na nowy?

Tak, istnieje taka możliwość. Jednak klient musi o tym fakcie poinformować serwis, aby wykonał taką usługę.


Wysyłka sprzętu



Czy sprzęt wymagający naprawy można przysłać do Państwa za pośrednictwem kuriera?

Nie. Przysłany do naszego serwisu sprzęt klienta za pośrednictwem kuriera, poczty polskiej czy też innego spedytora nie będzie przez nas ani odbierany ani naprawiany. Zostanie odesłany do nadawcy przesyłki. Aktualnie nie ma możliwości wysyłania sprzętu do naprawy poprzez spedytora.