Oferta
Oferta naszego serwisu
Dojazd do klienta
Nasz serwis działa stacjonarnie i mobilnie.
Dojeżdżamy do klienta jeśli jest taka potrzeba! Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie zawsze chcemy wysyłać swój sprzęt za pośrednictwem firmy kurierskiej czy też innego spedytora. Usługa transportu przez firmę spedycyjną niesie ze sobą pewne ryzyko, że wysyłany sprzęt w drodze może ulec uszkodzeniu. Dlatego my osobiście odbieramy sprzęt od klienta, a po wykonaniu naprawy oddajemy go właścicielowi.
Nie doliczamy do rachunku kosztów dojazdu do klienta w obrębie 10 km!
Doradzamy
Pomagamy, doradzamy, podpowiadamy…
Doradzamy w kwestiach technicznych. Pomagamy przy konfiguracji, doborze komponentów i akcesoriów w procesie składania nowego zestawu komputerowego jak i w modernizacji istniejącej jednostki. Ta oferta jest skierowana zarówno dla osób fizycznych jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą.
Zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze!
Infolinia 24h
Nasza infolinia jest czynna 24h!
Zgłoszenia napraw są możliwe 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Wszystko po to, aby klient mógł w jak najszybszym czasie zgłosić naprawę.
Zgłoszenia naprawy sprzętu można dokonać na trzy różne sposoby. Online poprzez wypełnienie formularza, który jest dostępny na naszej stronie internetowej. Wystarczy z górnego lub dolnego meny wybrać stosowny odnośnik: zamów serwis komputerowy. Naprawę można też zgłosić telefonicznie lub osobiście w siedzibie firmy.
Zawsze oddzwaniamy, jeśli z jakiegoś powodu nie odebraliśmy telefonu.